Gestiunea dosarului electronic in EASYLAW, este una foarte eficienta, elaborata, avand sase categorii de inregistrare posibile - instanta civila, instanta penala, executare silita, consultanta, arbitraj, urmarire penala. Permite accesul foarte rapid la dosar cu ajutorul unui instrument de cautare pe criterii diverse cum ar fi : nume, numarul dosarului , avocat responsabil, data inregistrarii, tip dosar etc.
EASYLAW permite o gestiune completa a unui dosar, prin aceea ca este replica electronica a dosarelor dumneavoastra clasice in format letric. EASYLAW permite notarea oricaror date si fapte in legatura cu fiecare dosar, parti, termene, activitati ba chiar stocarea electronica a documentelor scanate ce formeaza dosarul.
Crearea rapoartelor pentru client sau pentru propriul uz statistic nu a fost nicodata mai usoara. Rapoartele dosarelor se pot edita instantaneu, accesand optiunea Rapoarte, care da posibilitatea tiparirii lor in format PDF si trimiterea lor catre terti, sub forma de mail sau printarea in format clasic pe hartie.
Avantajele gestiunii online a dosarelor in aplicatia Elaw - Dosarul electronic
Introducerea automata a datelor dosarelor in aplicatie se face prin importul de date din serverele ECRIS prin simpla introducere a numarului de dosar, acest serviciu se realizeaza independent de functionarea sau nu a portalului ECRIS.
Accesarea tuturor dosarelor si implicit a informatiilor continute de acestea, in orice moment, de pe orice tip de dispozitiv (smartphone,tableta,laptop,p.c.), din orice loc, fiind necesar doar accesul la internet.
Posibilitatea de informare/alertare a avocatului/responsabilului cu privire la anumite activitati din dosarele cu interes imediat si transmiterea unor informatii clientului sau numirea unui avocat colaborator ca responsabil in dosar, chiar daca acesta este din alta localitate.
Sincronizarea termenelor si modificarilor datelor dosarelor introduse prin import de pe serverele Ecris (portal.just.ro). Odata introduse dosarele in aplicatie prin functia de sincronizare automata cu serverele ECRIS se vor transfera automat si se vor actualiza in timp util informatiile despre noile termene sau modificari ale dosarelor si se va usura munca de introducere manuala a datelor, economisind timp important pentru dumneavoastra. De asemenea aplicatia are un link direct catre portal.just.ro pentru fiecare dosar in parte si acces la dosarele electronice la instantele urmatoarelor Curti de Apel: Cluj | Constanta | Craiova | Oradea | Pitești | Suceava | Tg. Mures |.
Upload dosar electronic in cloud – aplicatia suporta upload multiplu de fisiere in cloud unde se pot incarca toate tipurile de fisiere, text, audio, video. Transferul datelor se face securizat cu encriptie SSL pe 128 biti(similar ca in cazul bancilor online) pe serverul de cloud. Accesul la fiserele dosarelor si descarcarea acestora pentru printare sau transmitere electronica se face cu usurinta.
Eliminarea riscului de a pierde date importante in cazul deteriorarii dispozitivului (daca inregistrarea ar fi fost facuta in memoria acestuia), stocarea datelor/dosarelor facandu-se pe servere performante si sigure care fac copii de rezerva(back-up) periodic pentru a se asigura menținerea datelor dumneavoastră in siguranță.