Clientii, ca persoane fizice sau juridice sunt factorul cel mai important in existenta meseriei, dat fiind faptul ca obiectivul lor juridic defineste activitatea noastra profesionala, iar indeplinirea obiectivului comun, ne aduce un plus de satisfactie .Inregistrarea clientilor se face intr-o baza de date pe categorii persoana fizica sau juridica, avand un numar de campuri care permit introducerea tuturor datelor necesare.
Cautarea unui client in aplicatie, se face in lista de cautare Clienti si pentru fiecare client in parte se pot vizualiza contractele clientului, fisierele clientului, se pot scoate rapoarte despre activitatile intocmite la dosarele clientului, intr-un timp foarte scurt.
Avantajul gestionarii electronice a bazei de client, cel mai important este eliminarea repetitivitatii introducerii datelor. Astfel ca odata introdus un client, datele acestuia vor putea fi editate si exportate catre celelalte sectiuni ale aplicatiei ori de cate ori va fi nevoie.
Avantajele gestiunii online a clientilor
Conform noilor reglementari GDPR, privind confidentialitatea datelor cu caracter personal, datele clientilor sunt salvate in cloud, iar securitatea lor este marita cu ajutorul servere-lor de stocare folosite de aplicatie, reducand riscul pierderii sau deteriorarii acestora sau accesului neautorizat.
Accesul foarte usor in baza de date Clienți, pentru introducerea unui nou client sau adaugarea unui nou contract sau altor informatii necesare pentru un client deja existent.
Facilitati
Operarea in mediul online ne usureaza foarte mult munca si ne aduce mai aproape de clientii nostri, onorand cerintele acestora intr-un timp foarte scurt.